La Granja Foods, una empresa familiar de Vilafranca del Penedès dedicada a l’elaboració de productes de pastisseria i brioixeria d’alta qualitat des de 1959 i que té el seu mercat arreu de l’Estat, comercialitzarà 3 noves referències amb el iogurt natural de La Fageda. A partir de les receptes originals creades i enfornades pels seus fundadors, La Granja Foods incorpora aquesta tardor 3 noves referències que seran elaborades amb el producte de La Fageda com a principal ingredient: pa de pessic tradicional amb iogurt de La Fageda, pa de pessic tradicional amb iogurt de La Fageda amb xips de xocolata i magdalenes amb iogurt de La Fageda.
Totes dues marques conflueixen en aquesta acció de cobranding, que té la finalitat de donar resposta a les necessitats de consum a través de la innovació de productes, receptes i processos que permeten arribar a un nombre cada vegada major de llars a Espanya. La iniciativa, proposada per La Granja Foods, arriba l’any que La Fageda celebra el seu 40è aniversari. De fet, els valors de naturalitat i qualitat, units al rerefons social de tots dos projectes, han estat els grans pilars que han motivat aquest acord.
“Ens sentim molt orgullosos d’haver convertit La Granja Foods en un instrument eficaç per a fer realitat la voluntat de compromís social amb la qual vam néixer promovent la sensibilitat cap al benestar i la integració laboral de totes les persones del nostre entorn”, afirma el subdirector general de La Granja Foods, Sergi López. Els valors de La Granja Foods van molt en línia a la raó de ser de La Fageda, ja que des dels seus orígens, ha col·laborat amb organitzacions i projectes que treballen per a la integració social de persones en situació de vulnerabilitat.
Per a La Fageda, “estem davant una aliança carregada de coherència, ja que ens permet alinear molts dels valors que han regit el nostre treball durant aquests 40 anys: elaborar productes de molta qualitat a través d’una estructura empresarial amb finalitat social. Aquesta col·laboració donarà molta visibilitat a diferents zones al nostre iogurt i això també ens enorgulleix”, valora la directora general adjunta de La Fageda, Sílvia Domènech.