Apta per a alumnes de tots els nivells. Permet visitar la granja i conèixer el seu funcionament, veient les vaques en producció, la sala de prepart, la munyida robotitzada i els vedells, entre d’altres.
Per a alumnes de cicles formatius, batxillerat, universitaris i entitats interessades a conèixer el projecte empresarial i social de La Fageda. Consisteix a fer la ruta estàndar i, a continuació, la xerrada.
Exclusiva per a alumnes de cicles formatius o graus universitaris de l’àmbit social. Consisteix en conèixer a fons el projecte d’inserció sociolaboral de La Fageda.
Compren una xerrada introductòria i una visita a diversos serveis i seccions ( Servei de Teràpia Ocupacional, fàbrica des de l’exterior i El Rebost de La Fageda) amb la participació d’un tècnic de l’àrea. Els assistents també participen d’un tast de productes.
Aquesta visita té un cost de 5 € (iva inclòs) i s’ofereix únicament els dilluns a les 10 h i a les 12 h.
Ampliem la família dels iogurts de gustos amb els de pera i préssec
12-11-2019
Estem contents d’anunciar-vos que ampliem la família dels iogurts de gustos de La Fageda. Després d’uns mesos de proves, ja tenim a punt els nous iogurts de pera i de préssec, que s’afegeixen als de maduixa, llimona i plàtan. Com aquests tres, els iogurts de pera i préssec s’elaboren amb aromes naturals i sense colorants ni conservants.
Nous iogurts en envàs de cartró i també l’opció de comprar-ne a granel
04-10-2019
Ben aviat, durant els primers mesos de 2020, llançarem al mercat una nova família de iogurts en envàs de cartró i en format de mig quilo.
I aquesta tardor posem a l’abast dels consumidors l’opció de comprar a granel el nostre iogurt natural cremós.
Projecte Caminades de La Fageda: caminem i fem salut
17-09-2019
Amb l’entrada al mes de setembre, a La Fageda hem reprès el Projecte Caminades: caminem i fem salut.